35stan 35stan
693
BLOG

Poszlaki wskazujące na fałszerstwo MAK i KBWLLP w sprawie godziny startu TU154M

35stan 35stan Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

W oficjalnych raportach ogłoszonych przez MAK i KBWLLP, podano czas startu TU154M nr 101 z lotniska Okęcie jako 7:27 czasu polskiego(9:27 czasu moskiewskiego)

RAPORT MAK wersja polska, str.16

(…)Faktycznie, start z Warszawy wykonano o 9.27, z opóźnieniem odnośnie przesuniętego czasu planowanego wylotu

o 27 minut. (…)

Tymczasem wiele innych źródeł wskazywało na czas wcześniejszy.

Kontroler lotów Paweł Plusnin z wieży na Siewiernym w zeznaniu złożonym 10.04.2010 roku, podał czas otrzymania informacji o starcie TU154M nr 101 jako około 9:20-9:25 i powtórzył te informacje we wrześniu 2010 roku. podczas wywiadu opublikowanego w Superwizjerze TVN (…)Ok. godziny 9:20-9:25 (7:20-7:25 czasu polskiego) Plusnin miał dostać informację o tym, że polski TU-154 wystartował(…)

http://superwizjer.tvn.pl/aktualnosci,984,n/kontroler-lotow-ze-smolenska...(link is external)

Pan A.Macierewicz w tekscie dla Gazety Polskiej w maju 2010 roku podał godzinę startu jako 7:20

(…)Lech Kaczyński wraz z elitą niepodległościową znalazł się w wirze wielkiej rosyjskiej operacji odzyskiwania wpływów na obszarze dawnego imperium i to w uzgodnieniu z Niemcami oraz za zgodą rządu Donalda Tuska. Była to w istocie gigantyczna pułapka, która zatrzasnęła się wraz ze startem Tu-154 10 kwietnia o godzinie 7.20 czasu warszawskiego(…)

http://autorzygazetypolskiej.salon24.pl/179901,droga-do-smolenska(link is external)

Relacja pracownika Kancelarii Prezydenta obecnego 10.04.2010 roku na lotnisku Okęcie:

(…)Rankiem 10 kwietnia 2010 r. Michał Grodzki odprowadzał delegację Prezydenta RP na wojskowe Okęcie. Samolot wystartował ok. 7.20. Grodzki miał więc czas wolny do późnego popołudnia, kiedy to planowany był powrót delegacji z Katynia.(…)

http://niedziela.pl/artykul/117668/nd/Ludzie-Prezydenta(link is external)

Minister ON B.Klich, w odpowiedzi na zapytanie poselskie podał godzinę startu jako 7:21, powołując się w tej odpowiedzi na zapisane dane w systemie informatycznym „Bluszcz” i książce przelotów 36SPLT.

(…)Faktycznie start samolotu z lotniska Warszawa-Okęcie do Smoleńska nastąpił o godz. 7.21 czasu lokalnego.(…)

……………………………………….

(…)Z wyrazami szacunku i poważania

Minister Bogdan Klich

Warszawa, dnia 19 maja 2011 r. (…)

http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/main/0259692B(link is external)

(…)

Sobota 10.04 07:15 – samolot zaczyna kołować

07:23 – start samolot (info: płk Ryszard Raczyński, szef 36 specjalnego pułku

lotnictwa transportowego) (…)

http://www.tvn24.pl/raporty/katastrofa-smolenska,286(link is external)

W Raporcie MAK wersja angielska, na str.66 znajduje się rysunek 21(Figure 21), który odzwierciedla historię trajektorii pionowej lotów samolotu TU154M nr 101 w czasie od 1.04.2010 roku aż do 10.04.2010 roku.

Postanowiłem sprawdzić na tym wykresie, odwzorowującym dane zapisane w rejestratorze parametrycznym FDR MRSP-64, czas startu TU154M nr 101

Szacunki wykonane na tym poniższym rysunku wskazują, że rejestrator FDR MRSP-64 zarejestrował czas startu zbliżony do 7:20 a nie 7:27 .

Czas katastrofy zarejestrowany na tym urządzeniu to około 8:32 a nie 8:41

Te dane na wykresie pokazują przesunięcie czasu startu TU154M nr 101 o około 6-7 minut i jest poważną poszlaką na fakt sfałszowania(kompilacji z dwóch zapisów) wykresu na rysunku nr 22(Figure 22) ze str. 67 Raportu MAK



Źródło: http://niepoprawni.pl/blog/35stan/poszlaki-wskazujace-na-falszerstwo-mak-i-kbwllp-w-sprawie-godziny-startu-tu154m-nr-101

©: autor tekstu w serwisie Niepoprawni.pl | Dziękujemy! :).

 

W oficjalnych raportach ogłoszonych przez MAK i KBWLLP, podano czas startu TU154M nr 101 z lotniska Okęcie jako 7:27 czasu polskiego(9:27 czasu moskiewskiego)

 

RAPORT MAK wersja polska, str.16

 

(…)Faktycznie, start z Warszawy wykonano o 9.27, z opóźnieniem odnośnie przesuniętego czasu planowanego wylotu

 

o 27 minut. (…)

 

Tymczasem wiele innych źródeł wskazywało na czas wcześniejszy.

 

Kontroler lotów Paweł Plusnin z wieży na Siewiernym w zeznaniu złożonym 10.04.2010 roku, podał czas otrzymania informacji o starcie TU154M nr 101 jako około 9:20-9:25 i powtórzył te informacje we wrześniu 2010 roku. podczas wywiadu opublikowanego w Superwizjerze TVN (…)Ok. godziny 9:20-9:25 (7:20-7:25 czasu polskiego) Plusnin miał dostać informację o tym, że polski TU-154 wystartował(…)

 

http://superwizjer.tvn.pl/aktualnosci,984,n/kontroler-lotow-ze-smolenska... (link is external)

 

Pan A.Macierewicz w tekscie dla Gazety Polskiej w maju 2010 roku podał godzinę startu jako 7:20

 

(…)Lech Kaczyński wraz z elitą niepodległościową znalazł się w wirze wielkiej rosyjskiej operacji odzyskiwania wpływów na obszarze dawnego imperium i to w uzgodnieniu z Niemcami oraz za zgodą rządu Donalda Tuska. Była to w istocie gigantyczna pułapka, która zatrzasnęła się wraz ze startem Tu-154 10 kwietnia o godzinie 7.20 czasu warszawskiego(…)

 

http://autorzygazetypolskiej.salon24.pl/179901,droga-do-smolenska (link is external)

 

Relacja pracownika Kancelarii Prezydenta obecnego 10.04.2010 roku na lotnisku Okęcie:

 

(…)Rankiem 10 kwietnia 2010 r. Michał Grodzki odprowadzał delegację Prezydenta RP na wojskowe Okęcie. Samolot wystartował ok. 7.20. Grodzki miał więc czas wolny do późnego popołudnia, kiedy to planowany był powrót delegacji z Katynia.(…)

 

http://niedziela.pl/artykul/117668/nd/Ludzie-Prezydenta (link is external)

 

Minister ON B.Klich, w odpowiedzi na zapytanie poselskie podał godzinę startu jako 7:21, powołując się w tej odpowiedzi na zapisane dane w systemie informatycznym „Bluszcz” i książce przelotów 36SPLT.

 

(…)Faktycznie start samolotu z lotniska Warszawa-Okęcie do Smoleńska nastąpił o godz. 7.21 czasu lokalnego.(…)

 

……………………………………….

 

(…)Z wyrazami szacunku i poważania

 

Minister Bogdan Klich

 

Warszawa, dnia 19 maja 2011 r. (…)

 

http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/main/0259692B (link is external)

 

(…)

 

Sobota 10.04 07:15 – samolot zaczyna kołować

 

07:23 – start samolot (info: płk Ryszard Raczyński, szef 36 specjalnego pułku

 

lotnictwa transportowego) (…)

 

http://www.tvn24.pl/raporty/katastrofa-smolenska,286 (link is external)

 

W Raporcie MAK wersja angielska, na str.66 znajduje się rysunek 21(Figure 21), który odzwierciedla historię trajektorii pionowej lotów samolotu TU154M nr 101 w czasie od 1.04.2010 roku aż do 10.04.2010 roku.

 

Postanowiłem sprawdzić na tym wykresie, odwzorowującym dane zapisane w rejestratorze parametrycznym FDR MRSP-64, czas startu TU154M nr 101

 

Szacunki wykonane na tym poniższym rysunku wskazują, że rejestrator FDR MRSP-64 zarejestrował czas startu zbliżony do 7:20 a nie 7:27 .

 

Czas katastrofy

Te dane na wykresie pokazują przesunięcie czasu startu TU154M nr 101 o około 6-7 minut i jest poważną poszlaką na fakt sfałszowania(kompilacji z dwóch zapisów) wykresu na rysunku nr 22(Figure 22) ze str. 67 Raportu MAK

 zarejestrowany na tym urządzeniu to około 8:32 a nie 8:41

image

image

Parametry lotu samolotu TU-154M nr 101 (Rzeczpospolita Polska) podczas wypadku mającego miejsce 10 kwietnia 2010 r. w pobliżu lotniska Smoleńsk "Siewiernyj" (FDR MRSP-64)


Dwa rysunki dotyczące trajektorii pionowej tego samego lotu, rzekomo pochodzące z tego samego urządzenia rejestrującego(FDR MRSP-64) a jakże różne dane pokazujące czas rzekomej katastrofy.

35stan
O mnie 35stan

Nie znoszę kłamstwa, obłudy, relatywizmu moralnego i bezczelności w ich prezentacji. Preferuję rozmowę merytoryczną, opartą na faktach i uprawdopodobnionych poszlakach, analizy oparte na kojarzeniu różnych informacji i faktów w logiczny ciąg zdarzeń. Wyznaję pogląd, iż w polityce nie należy liczyć na przyjaźń, tylko na wspólne interesy, które najlepiej gwarantują dobrą współpracę, że partnerowi można zaufać, jeśli ma się możliwość kontroli jego działań.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka