35stan 35stan
2221
BLOG

Jak zabito ofiary tragedii smoleńskiej-hipoteza

35stan 35stan Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 17

Inspiracją do napisania tej notki , była notka Stanisława Zagrodzkiego na temat podejrzanie wysokiej zawartości karboksyhemoglobiny we krwi ofiar tragedii smoleńskiej.


Fakt, o którym pisze  Pan Zagrodzki, czyli wysoki wskaźnik obecności COHb we krwi ofiar tragedii smoleńskiej, musiał być wynikiem obecności  we wdychanym przez te ofiary powietrzu, dużych stężeń tlenku węgla( CO ). Jeśli miało to miejsce w samolocie, to źródłem tego tlenku węgla musiały być silniki samolotu,z  tak ustawionym składem mieszanki paliwowo-powietrznej, by była ona wzbogacona(niestechiometryczna, czyli posiadająca za mało tlenu, przez co spalanie paliwa było niezupełne, czyli w produktach spalania - spalinach powstawało dużo tlenku węgla-czadu, kosztem dwutlenku węgla przy spalaniu stechiometrycznym) a droga transportu tlenku węgla do wnętrza samolotu, to system wentylacyjno-klimatyzacyjny. Układ  pobierania świeżego powietrza przez silniki, zasila m.in. klimatyzację w kokpicie i kabinie pasażerskiej w odrzutowych samolotach pasażerskich. Jest to sprawdzony i niedrogi system. Według producentów samolotów działa niezawodnie, gdy wszystkie parametry się zgadzają. Jeśli jednak nie działa on tak, jak trzeba, z cyrkulującym w kabinie powietrzem mogą się zmieszać opary olejów a nawet spaliny z silników odrzutowych.
Jednak , w przypadku tragedii smoleńskiej, nie stało się to przypadkowo i nie  podczas podejścia do  lądowania od strony wschodniej Siewiernego, bo ten samolot nie podchodził od strony wschodniej, a poza tym, zamachowcy nie mieliby kontroli nad miejscem rozbicia samolotu(a przecież nie o to im chodziło).
Od strony wschodniej podchodził dubler TU154M czyli nr 102, którego pustego użyto do inscenizacji katastrofy około godziny 8:18 czasu polskiego letniego, gdy mniej więcej w tym samym czasie , od strony zachodniej podchodził do Siewiernego TU154M nr 101 z Prezydentem na pokładzie i resztą delegacji. O godzinie 8:23 (informacja WPO) odbyła się rozmowa Braci, która została gwałtownie przerwana o godzinie 8:23:33.
TU154M nr 101 podszedł od zachodu do wysokości decyzji i po stwierdzeniu braku warunków do lądowania, odszedł na drugi krąg, a potem został skierowany przez Rosjan na jakieś lotnisko i tam po wylądowaniu, wpuszczono do kokpitu i kabiny pasażerskiej poprzez system klimatyzacyjny, spaliny z silników z dużą zawartością tlenku węgla- czadu.
Miało to miejsce około 8:46:51 czasu polskiego letniego i stało się to po wylądowaniu i zatrzymaniu się samolotu, bo ten samolot powrócić w dniu 21.09.2010 roku z Rosji do Polski , zamiast TU154M nr 102(ten numer 102 wymalowano zamiast 101.
Czas ten ustaliłem po analizie Notatki Urzędowej ABW, którą sporządził funkcjonariusz ABW badający rozmowę telefoniczną Posła Lecha Deptuły do żony.
Sprawę opisałem w swojej notce:
http://stan35.salon24.pl/554353,smolensk-2010-asia-asia-rozwiazanie-zagadki-hipoteza

Sprawy pozostałe, takie jak czas, samoloty i nne elementy tragedii, są zawarte w moich notkach.

35stan
O mnie 35stan

Nie znoszę kłamstwa, obłudy, relatywizmu moralnego i bezczelności w ich prezentacji. Preferuję rozmowę merytoryczną, opartą na faktach i uprawdopodobnionych poszlakach, analizy oparte na kojarzeniu różnych informacji i faktów w logiczny ciąg zdarzeń. Wyznaję pogląd, iż w polityce nie należy liczyć na przyjaźń, tylko na wspólne interesy, które najlepiej gwarantują dobrą współpracę, że partnerowi można zaufać, jeśli ma się możliwość kontroli jego działań.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka