35stan 35stan
718
BLOG

"Właściciel TVN-u "słupem Putina"? "

35stan 35stan Polityka Obserwuj notkę 9

Rafał Ziemkiewicz napisał na Twitterze:

<b>(...)Polska powinna prosić nową administrację USA o sprawdzenie czy Scripps(Scripps Network Interactive- właściciel TVN- dop. mój) to nie słup Putina. Bo TVN prowadzi wojnę propagandową z Polską (…) dokładnie tak, jakby wytyczne do destabilizacji państwa opracowało im FSB. To wcale nie żart tylko stwierdzenie faktu(...)</b>

http://wpolityce.pl/media/320040-wlasciciel-tvn-u-slupem-putina-ziemkiewicz-domaga-sie-sprawdzenia-spolki-scripps-network-interactive-przez-nowe-wladze-usa

Czy R.Ziemkiewicz własciwie rozpoznaje stan rzeczywisty sytuacji geopolitycznej po końcu polityki resetu a zwlaszcza po wyborach prezydenckich w USA?

Czy TVN założona przez WSI musi realizować interesy Rosji?

Wszak po 1989 roku, to właśnie funkcjonariuszy WSI na swoją stronę (na "nowy układ") odwracało wlaśnie CIA i dlatego nie pozwolono na weryfikację tej służby, nawet na taką ulomną weryfikację jakiej poddano SB.

Tak na ten temat mówił Maciej Zalewski , na początku prezydentury Wałęsy polityk Porozumienia Centrum i sekretarz Biura Bezpieczeństwa Narodowego, w rozmowie z filmowcem Jerzym Zalewskim, co ten utrwalił w swojej książce pt. "Dwa kolory" :

„Czego dowiedziałem się w Ameryce - tak ma być. Drugą lekcję otrzymałem, kiedy byłem w BBN i kiedy rozmawiałem z szefem CIA, który też mi powiedział, że tak ma być: „Zostawcie tych agentów, zostawcie tych szpiegów, wszyscy jak mieli być odwróceni, to zostali odwróceni, pracują na rzecz nowego układu. Zostawcie to w świętym spokoju. Wszystkie wasze pomysły są pomysłami idealistów, którzy nie rozumieją układu. Tak ma być”."

35stan
O mnie 35stan

Nie znoszę kłamstwa, obłudy, relatywizmu moralnego i bezczelności w ich prezentacji. Preferuję rozmowę merytoryczną, opartą na faktach i uprawdopodobnionych poszlakach, analizy oparte na kojarzeniu różnych informacji i faktów w logiczny ciąg zdarzeń. Wyznaję pogląd, iż w polityce nie należy liczyć na przyjaźń, tylko na wspólne interesy, które najlepiej gwarantują dobrą współpracę, że partnerowi można zaufać, jeśli ma się możliwość kontroli jego działań.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka