35stan 35stan
1187
BLOG

DZIWNE PRZYPADKI RZĄDOWYCH TU154M W OKRESIE 20.05.2009 – 21.09.2010

35stan 35stan Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Tragedia smoleńska spowita jest w smoleńskiej mgle paradoksów, niejasności, kłamstw i matactw na masową skalę.

Jednym z takich paradoksów jest historia obu bliźniaczych samolotów będących na stanie 36SPLT w okresie od 20.05.2009 roku(oficjalna data odlotu TU154M nr 101 na remont do Samary) do 21.09.2010 roku(oficjalna data powrotu TU154M nr 102 do Polski , po przedłużonym w stosunku do umownego terminie zakończenia remontu); historia zapisana na fotografiach różnych spotterów.

 

Otóż na portalu Jetphotos.net zamieszczone jest zdjęcie TU154M, wykonane w czerwcu 2009 roku na lotnisku Okęcie  i podpisane jako TU154M nr 101.

Skąd na Okęciu w czerwcu 2009 roku TU154M nr 101, skoro oficjalnie od 20.05.2009 roku powinien być  w remoncie w Samarze?

 

DZIWNE PRZYPADKI RZĄDOWYCH TU154M W OKRESIE 20.05.2009 – 21.09.2010

http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=6875057&nseq=14

Drugim paradoksem jest to, że na zdjęciu jest pokazany TU154M nr 102. Czyżby spotter był ślepy i źle odczytał numer ogonowy? A może rzeczywiście ten samolot miał wymalowany numer 101? Tylko w jakim celu? Może leciał do Samary udając nr 101?

Następnym dziwnym przypadkiem jest zdjęcie  TU154M nr 102, wykonane na Okęciu, a podpisane przez spottera jako nr 101, opisane przez spottera datą wykonania jako 10.04.2010 roku.

W tym wypadku paradoks polega na tym, że wg danych oficjalnych TU154M nr 102 od 12.01.2010 roku, powinien być w remoncie w Samarze. Czyżby następny „ślepy spotter”?

DZIWNE PRZYPADKI RZĄDOWYCH TU154M W OKRESIE 20.05.2009 – 21.09.2010

http://skrzydla.org/showphoto?photo_id=22769

Powrót TU154M nr 102 z remontu w Samarze został opóźniony i zamiast w lipcu samolot powrócił wg oficjalnych danych 21.09.2010 roku, co zostało uwiecznione na fotografiach robionych przez spotterów i na filmie wykonanym przez odpowiednią komórkę 36SPLT:

Z tym powrotem wiążą się znów paradoksy, bo znowu spoterzy zarejestrowali obecność tego samolotu na lotnisku Okęcie...... przed oficjalnym powrotem z remontu w Samarze.

I tak : jest zdjęcie tego samolotu wykonane nocną porą 25 sierpnia 2010 roku, czyli na około 1 miesiąc przed oficjalnym powrotem:

DZIWNE PRZYPADKI RZĄDOWYCH TU154M W OKRESIE 20.05.2009 – 21.09.2010

http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=6949800&nseq=116

 

Inny spotter uchwycił moment startu tego samolotu z lotniska Okęcie w dniu 6.09.2010 roku.

Czyżby znów leciał do Samary? Pytanie po co przyleciał w sierpniu i odlatywał we wrześniu?

DZIWNE PRZYPADKI RZĄDOWYCH TU154M W OKRESIE 20.05.2009 – 21.09.2010

http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=6954365&nseq=115

Na koniec jeszcze jeden paradoks – ten samolot który  tak pojawiał się i znikał w sierpniu i we wrześniu 2010 roku na Okęciu i mający wymalowany numer ogonowy 102, jest w rzeczywistości nr 101, tym co rzekomo uległ katastrofie w dniu 10.04.2010 roku.

Przemawiają za tym: po pierwsze wygląd poszycia kokpitu, charakterystyczny dla nr 101(trókątne blachy pod słupkami okienek kokpitu, a także charakterystyczne dla nr 101 odkształcenia blach poszycia kokpitu), a po drugie układ wnętrza charakterystyczny dla wersji „prezydenckiej” z 90-cioma miejscami pasażerskimi.

35stan
O mnie 35stan

Nie znoszę kłamstwa, obłudy, relatywizmu moralnego i bezczelności w ich prezentacji. Preferuję rozmowę merytoryczną, opartą na faktach i uprawdopodobnionych poszlakach, analizy oparte na kojarzeniu różnych informacji i faktów w logiczny ciąg zdarzeń. Wyznaję pogląd, iż w polityce nie należy liczyć na przyjaźń, tylko na wspólne interesy, które najlepiej gwarantują dobrą współpracę, że partnerowi można zaufać, jeśli ma się możliwość kontroli jego działań.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka